Duravit
przywiązuje dużą wagę do precyzji i trwałości procesów
rozwoju i produkcji ceramiki. Wynika to z głębokiej wiary w jakość produktu,
czego wyrazem jest nowa dożywotnia gwarancja na ceramikę.
Klienci
końcowi mogą zarejestrować swoją ceramikę Duravit do trzech miesięcy po
zakupie i otrzymają imienny certyfikat.
W przypadku stwierdzenia wady materiału, wady produkcyjnej lub wady konstrukcyjnej, reklamację można również zgłosić online. W przypadku roszczenia gwarancyjnego firma Duravit pokryje koszty instalacji i demontażu produktu, którego dotyczy ten problem.
Duravit oferuje klientom końcowym dobrowolną pięcioletnią gwarancję na wybrane produkty.
W przypadku ceramiki sanitarnej, wanien i brodzików (z wyjątkiem wanien z hydromasażem), desek sedesowych (z wyłączeniem toalet myjących i desek sedesowych z funkcją mycia), baterii, systemów instalacyjnych, mebli łazienkowych i akcesoriów, Duravit gwarantuje, że produkty te są wolne od wad materiałowych, wad produkcyjnych lub konstrukcyjnych w okresie obowiązywania gwarancji. Decydującym kryterium jest stan wiedzy i technologii w momencie produkcji.
W przypadku pojawienia się jakichkolwiek usterek firma Duravit usunie uszkodzenia na własny koszt, naprawiając produkt lub dostarczając nowy produkt według podjętej decyzji.
Duravit ma prawo zlecić instalatorowi wykonanie usług zgodnie z niniejszymi warunkami gwarancji.
Wadliwy produkt zostanie naprawiony lub wymieniony i dostarczony bezpłatnie nowy produkt tego samego typu i jakości. W przypadku, gdy wadliwy produkt nie jest już produkowany w momencie roszczenia gwarancyjnego, Duravit zastrzega sobie prawo do dostarczenia równoważnego produktu. Po wymianie wadliwe produkty stają się własnością firmy Duravit.
Wszystkie szczegóły i wymagania dotyczące naszych warunków gwarancji można również znaleźć tutaj :
Twoi specjaliści od urządzeń sanitarnych, ogrzewania i hydrauliki z przyjemnością zaplanują wszystkie szczegóły i przyłączenia oraz zadbają o fachowe wykonanie wszystkich prac.